Obesiti punca hati berlemak.

Baru-baru ini, GreenAard dapat pertanyaan samada kami ada produk untuk merawat hati berlemak. This woman has been overweight for 5 years. Katanya, salah satu treatment yang dicadangkan oleh doktor adalah menurunkan berat badan. Ok, let us explain.

Penyakit hati berlemak adalah common condition yang disebabkan oleh lemak tambahan dalam hati. Kebanyakan orang tidak mempunyai gejala hati berlemak, sebab itu ramai yang tidak sedar mereka memilikinya. Walau bagaimanapun, dalam beberapa kes, hati berlemak boleh menyebabkan kerosakan hati. But the good news is, penyakit hati berlemak can be reversed.

Banyak meminum minuman manis seperti soda dan jus buah mempercepatkan berlakunya penyakit hati berlemak. Ini kerana, soda dan jus buah mengandungi fruktosa. Hati adalah satu-satunya organ yang boleh memetabolismekan fruktosa dalam jumlah yang banyak. Apabila seseorang memiliki tahap fruktosa yang tinggi, hati akan terlebih beban dan mula menukar fruktosa menjadi lemak.

Ramai saintis percaya bahawa penggunaan fruktosa yang berlebihan mungkin menjadi punca kepada banyak penyakit termasuk obesiti, diabetes, penyakit jantung dan juga kanser. Seseorang mempunyai peluang yang lebih besar untuk menghidap penyakit hati berlemak jika sudah menopaus, OBESITI dengan tahap lemak perut yang tinggi, mempunyai tekanan darah tinggi, kencing manis, atau KOLESTEROL TINGGI.

TIADA UBAT untuk penyakit hati berlemak. Sebaliknya, doktor akan beri tumpuan untuk membantu mengawal faktor yang menyumbang kepada hati berlemak. Jadi, betullah kata doktor tadi, yang meminta wanita tersebut menurunkan berat badan. Dalam erti kata yang lain, penyakit hati berlemak boleh di-reverse. Caranya, turunkan berat badan dan turunkan kolesterol.

GreenAard boleh bantu dengan 2 produk ini:
  • GC Plus, membantu menurunkan berat badan
  • Nutrijuice, menstabilkan kolesterol
Kajian menunjukkan bahawa kehilangan 10% berat badan menyebabkan enzim hati bertambah baik. Manakala, kehilangan sekurang-kurangnya 2.5 kg sudah cukup untuk memperbaiki bacaan kolesterol seseorang. Sebab itulah GreenAard sediakan Combo 1 GC Plus & 2 Nutrijuice, kerana kedua-duanya saling ada hubungkait.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart