Tips untuk menghentikan shapewear dari bergulung ketika dipakai.

Ramai betul yang mengadu shapewear yang mereka pakai sekarang mudah bergulung di bahagian atas, lebih-lebih lagi ketika menunduk. Sudah tentulah bukan shapewear dari GreenAard. Our shapewear terbukti tidak memberikan masalah bergulung. Shapewear is supposed to be all about confidence. Shapewear yang mudah bergulung adalah perkara paling wanita tak mahu berlaku.

Maka TIPS PERTAMA adalah, beli dengan bijak. Membeli dari pembekal yang menjual shapewear berkualiti tinggi dan boleh dipercayai adalah sebahagian daripada proses di sini. Lebih penting lagi, jujurlah dengan diri sendiri. Ramai pembeli cenderung mengecilkan saiz apabila membeli shapewera kerana menganggap ia akan lebih berkesan. Shapewear yang bersaiz kecil lebih cenderung untuk bergulung. Beli betul-betul ikut range saiz pinggang anda.

Shapewear yang lebih kecil dari saiz anda bukan sahaja akan mencipta benjolan lemak, tetapi menyerlahkan setiap benjolan itu. Mengukur dan memesan saiz yang betul akan memastikan kesesuaian yang baik, menyelesaikan kebanyakan masalah sebelum ia timbul!

TIPS KEDUA adalah, jangan tergesa-gesa ketika menyarung shapewear. Pastikan kedudukan shapewear terletak elok atas badan. Adjust shapewear hingga betul-betul selesa. Yang paling penting, kulit perlu benar-benar kering (tidak berpeluh atau basah/lembab) supaya dapat menyarungnya dengan baik. Bagi mereka yang ada masalah shapewear bergulung, anda perlu pakai sesuatu sebelum menyarungkan shapewear. Ini TIPS KETIGA.

Anda perlu pakai corset top terlebih dahulu, baru sarungkan shapewear. Bone pada corser top ini akan membantu menghalang shapewear dari bergulung. Tapi leceh, kan? Kena pakai 2 shapewear. Sudah tentu merimaskan.
Kami tahu, rugi pula rasanya beli tapi tak pakai. Tetapi, what's the point of wearing if kalau tak selesa? Spend RM80 sahaja untuk beli our Middellyf Shaping Brief. Kami jamin, ia TIDAK BERGULUNG.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart