Bolehkah memakai Middellyf Shaping Brief secara kerap membentuk semula badan secara kekal?

Terima kasih kepada Kim Kardashian yang mendakwa pinggangnya yang ramping adalah hasil daripada memakai shapewear. Well, sorry to ruin your dreams, tapi jangan terpedaya dengan dakwaan Kim Kardashian because the answer is TIDAK SEMUDAH ITU. Kenapa kami katakan begitu?

Tujuan shapewear adalah pemampatan. Menggunakan bahan yang berbeza, shapewear membantu melicinkan kawasan yang bermasalah. Shapewear membantu mengurangkan beberapa inci dan secara amnya memberi anda ilusi badan yang lebih ramping dan langsing. Middellyf Shaping Brief membantu anda mencapai ini melalui gabungan panel, fabrik dan jahitan yang menyasarkan bahagian badan yang berbeza bergantung pada hasil yang ingin dicapai.

Middellyf Shaping Brief mengubah penampilan pemakai buat sementara. Anda merasa lebih yakin berpakaian ketika menyarung Middellyf Shaping Brief. Tetapi, sebaik sahaja melepaskan Middellyf Shaping Brief, badan anda kembali ke asal. Jika ketika memakai Middellyf Shaping Brief saiz pinggang mengecil 2 inci, ukuran pinggang kembali ke saiz asal selepas menanggalkannya dari badan.

Dalam erti kata lain, walaupun Middellyf Shaping Brief boleh meratakan perut dan mengecilkan pinggang, ia tidak boleh mengubahnya secara kekal. Apa yang didakwa oleh Kim Kardashian bukanlah shapewear seperti Middellyf, tetapi korset. Korset biasanya dibuat daripada bahan mampatan yang keras dan dipakai dengan sangat ketat. Korset cenderung menggunakan boning dan bahan lain untuk membantu memberikan mampatan dan sokongan. Dengan memakai korset sepanjang masa, wanita berharap dapat membentuk garis pinggang ‘hourglass’ secara kekal. Mampatan korset yang kuat boleh mengubah bentuk badan secara kekal dan berisiko memberi kesan terhadap organ dalaman.

Jangan risau dengan Middellyf Shaping Brief. Bentuk badan anda tidak berubah secara kekal. Middellyf Shaping Brief boleh membantu pemakai kelihatan lebih slim dan mendorong kulit dan otot in the right directions, tetapi tidak membakar lemak.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart