"Jika Middellyf Shaping Brief boleh meransang badan untuk berpeluh, lebih baik"

Baru-baru ini kami mendapat maklum balas dari pengguna Middellyf Shaping Brief yang mengatakan sekiranya Middellyf boleh membuatkan badan berpeluh, lebih baik. Mungkin ada yang terlepas info ini. Middellyf Shaping Brief BUKAN korset.

Fabrik yang kami gunakan juga adalah cotton spandex yang lembut dan breathable. Kerana tujuan Middellyf Shaping Brief adalah untuk pemakaian sehari-hari dengan rasa selesa. Sebab itulah Middellyf boleh dipakai dalam tempoh yang lebih lama berbanding korset.

Berbeza dengan korset, fabrik yang digunakan lebih tebal kerana ia bertujuan untuk membentuk lekuk pinggang. Kesan penggunaan fabrik jenis korset, you might sweat more than usual. Konsep pemakaian korset yang ketat juga membuatkan you sweat like crazy. Begitupun, seperti Middellyf Shaping Brief, korset juga tidak dapat membuang sel-sel lemak.

Middellyf Shaping Brief lebih memberikan rasa selesa, tidak terlalu ketat dan tidak mengubah dimensi badan secara kekal. Perut kelihatan lebih rata, bonjolan lemak di pinggang dapat disorokkan dan pinggan mengecil 1-2 inci serta-merta (tetapi temporary sahaja, ya). Yang dah beli sehelai, apa kata beli sehelai lagi hari ini untuk ganti-ganti.


Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart