Menjawab soalan tentang Middellyf.

"Bolehkah saya pakai Middellyf Shaping Brief ketika hamil?"
Terpulang pada keselesaan diri. Jika mahu, maka pilihlah Middellyf Postpartum Belt, tetapi dengan beberapa peringatan penting. Ia bergantung pada bila anda memakainya (pada tempoh kehamilan yang ke-berapa) dan berapa lama jangka masa pemakaian. Pastikan tidak dipakai terlalu ketat atau terlalu lama kerana bukan sahaja boleh memberi tekanan pada badan, tetapi juga boleh merasa tidak selesa. Pastikan ukuran betul dan elakkan melilit dengan ketat. Cukup sekadar untuk mendapatkan sokongan tulang belakang sahaja.

"Warna Middellyf yang mana satu paling sesuai dibeli?"
Middellyf Shaping Brief ada dua warna, iaitu beige dan hitam. Manakala Middellyf Postpartum Belt hanya ada warna beige. Warna shapewear yang dipilih dipengaruhi oleh baju apa yang hendak dipakai. Sekiranya kebanyakan pakaian didominasi oleh warna cerah, maka pilihlah Middellyf Shaping Brief berwarna beige.

"Bagaimana nak mencuci dan mengeringkan Middellyf?"
Apa-apa pun, sentiasa periksa label terlebih dahulu. Sebilangan besar pengeluar shapewear mencadangkan shapewear dicuci tangan. Middellyf boleh kedua-duanya - cuci tangan dan mesin. Walau bagaimanapun, sekiranya memilih untuk basuh dengan mesin, kami cadangkan tidak mencucinya dengan coli kerana cangkuk coli boleh tersangkut pada Middellyf. Jangan dry clean Middellyf dan jangan gunakan peluntur. Untuk mengeringkannya, sidai sahaja seperti biasa.

"Bila waktu terbaik untuk memakai Middellyf?"
Bagi Middellyf Postpartum Belt, gunakan selepas melahirkan. Sekiranya yang tidak melahirkan anak hendak menggunakannya, it depends on its compression or control level. Sekiranya pemakaian (lilitan) Middellyf Postpartum Belt tidak terlalu ketat, maka boleh dipakai setiap masa. Jika ketat, pakailah dalam masa 8 jam sahaja. As for Middellyf Shaping Brief, ia umpama seluar dalam yang memberikan impak lansing pada pinggang, perut dan paha. Sesuai dipakai ketika keluar rumah.

Middellyf Shaping Brief are your best friends when it comes to slim fitting jeans. Ia memberikan penampilan yang lebih menarik pada bahagian paha dan pinggang. Ketika Middellyf Shaping Brief dipakai bersama mermaid skirt, ia membentuk silhouette yang cantik dari pinggang hingga paha kerana ia membentuk dan menghilangkan lipatan perut dan menyerlahkan pinggang.

Cara Pemakaian Middellyf Postpartum Belt.

Langkah 1: Regangkan belt. Pastikan sisi lurus di bahagian bawah dan sisi melengkung di bahagian atas. Letakkan di belakang punggung.

Langkah 2: Letakkan belt di pinggang dan perut. Kempiskan perut sebanyak mungkin sebelum wrap belt.

Langkah 3: Ambil sisi velcro sebelah kiri dan lipat ke perut dengan erat. Bahagian belakang harus sejajar dengan tulang belakang.

Langkah 4: Setelah bahagian tengah belt diselaraskan dengan tulang belakang anda, ambil sayap kanan dan tarik kuat untuk melekapkan velcro.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart