Jangan pakai Middellyf Shaping Brief ketika tidur

Middellyf Shaping Brief adalah pakaian dalam yang bertujuan mengubah bentuk badan pemakai buat sementara waktu, untuk mencapai bentuk yang lebih cantik. GreenAard mahu pengguna merasa lebih yakin dengan diri apabila memakainya di samping memberi bentuk fizikal yang lebih rapi.

Middellyf Shaping Brief adalah "body shaper" atau "kontur pakaian" berbentuk seluar dalam gaya unitard (kaki yang dipendekkan). Dibuat dari cotton spandex yang menawarkan sokongan tinggi. Ia memberikan kawalan menyeluruh dari paha hingga bahagian bawah dada.

Jangan go to an extend memakai Middellyf Shaping Brief ketika tidur, ya! Semasa tidur, otak dan badan sedang dalam proses pembaikan, jadi inilah masanya otot dalam keadaan paling santai. Untuk mengelakkan badan mengalami tekanan semasa tempoh pemulihan, jangan pakai pakaian atau pakaian dalam yang ketat semasa tidur.

Middellyf Shaping Brief dibuat untuk menyokong badan dengan selesa selama tempoh pemakaian, terutamanya di tempat kerja. Middellyf Shaping Brief membentuk sosok badan dengan cara mengekalkan tahap pressure tertentu pada otot dan meratakan lebihan lemak dengan tidak menyekat pergerakan harian.

"Bolehkah Middellyf Shaping Brief membantu mengurangkan berat badan?"

Wanita cenderung keliru antara penurunan berat badan dan pembentukan badan yang sama sekali berbeza. Penurunan berat badan dapat dicapai dengan diet sementara peranan Middellyf Shaping Brief adalah untuk membentuk figura dan memberi bentuk badan yang lebih langsing buat sementara waktu.

 

Bagaimana memilih saiz Middellyf Shaping Brief

Yang pertama adalah keselesaan. You’ll know you’ve found a match bila ia terasa selesa bila dipakai. Jadi, apa-apa pun pastikan ia selesa - tidak terlalu ketat, tidak menyebabkan sesak nafas, tidak menyebabkan rasa panas, tidak menyebabkan rengsa/gatal, tetapi masih memberi mampatan yang firm.

Sekiranya sesuatu shapewear itu menyebabkan pemakai tidak dapat bernafas atau bergerak dengan bebas/selesa, itu tanda tidak sesuai. Sekiranya ukuran berada in-between sizes, pilihlah ukuran yang lebih besar. Contoh:

  • Size M-L range dari 45-60kg
  • Size L-XL range dari 60-80kg.

Jika berat 60kg, maka pilihlah yang lebih besar.

Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart