Apa sebenarnya yang dilakukan oleh Middellyf Shaping Brief?

Middellyf Shaping Brief adalah PEMBENTUK BADAN yang dapat mengubah penampilan seseorang secara drastik dalam sekelip mata. Perut yang berlipat, punggung berselulit atau paha besar "hilang sekejapan".

Oleh itu dari segi definisi, Middellyf Shaping Brief adalah pakaian yang memberi ilusi badan yang lebih rata dan lebih ramping. Middellyf Shaping Brief datang dengan besi untuk menghalangnya dari melorot ke bawah bila dipakai.

Satu fakta yang jelas mengenai Middellyf Shaping Brief adalah ia DIJAMIN memberi pemakai penampilan yang lebih langsing buat sementara waktu (temporary).

Tertanya-tanya bagaimana Middellyf Shaping Brief berfungsi? Well the science behind Middellyf Shaping Brief adalah ia memindahkan lemak ke ruang di mana otot dimampatkan. Lemak diratakan ke kawasan yang lebih dikehendaki dan bukan hanya duduk di bahagian tengah badan sahaja.

Manfaat utama memakai Middellyf Shaping Brief adalah: 

  • Ia memberikan sosok yang lebih langsing.
  • It helps build up the first impression dengan memberi penampilan yang lebih baik.
  • Kualiti fabrik yang digunakan menjadikannya hampir tidak kelihatan di bawah pakaian.

Benar, Middellyf Shaping Brief tidak membantu anda menjadi kurus. Bahkan tidak ada satu pun pakaian yang boleh membuatkan badan kurus dengan nyata. Tujuan Middellyf Shaping Brief adalah "mengecilkan" bahagian-bahagian badan dengan cara meratakan lemak. It helps you slip into your favourite jeans!

Let’s face it, mungkin sekarang anda sedang berdiet untuk kelihatan lebih langsing. Ini memerlukan beberapa bulan disiplin dan sacrifices. Mungkin tinggal beberapa inci atau beberapa kilogram dari berat sasaran. Jadi di antara waktu ini Middellyf Shaping Brief membantu anda terlihat lebih cantik dengan pakaian yang anda pakai. Ini adalah penyelesaian sementara tetapi hasilnya terbaik.

Middellyf Shaping Brief tidak membentuk atau mengubah badan secara kekal. Tidak seperti korset, Middellyf Shaping Brief tidak menyebabkan organ dalaman berubah kedudukan (akibat terlalu ketat). NO, Middellyf Shaping Brief tidak dirancang untuk mengubah dimensi badan.

Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart