Bagaimana nak guna Middellyf Postpartum Belt.

Pastikan pilih size yang betul.

Memilih ukuran yang tepat sangat penting untuk mendapatkan hasil terbaik dari Middellyf Postpartum Belt. Ambil pita pengukur dan ukur diameter pinggang di sekitar pinggang-perut anda. Sila rujuk Carta Saiz Middellyf Postpartum Belt untuk memilih size yang sesuai dengan ukuran anda.

Gunakan tali di sisi (sidebands) untuk mengubah keketatan. Sidebands bertujuan untuk memastikan postpartum belt lebih ketat dan dari penggunaan pertama. Middellyf Postpartum Belt direka untuk menambahkan ketat tetapi pada masa yang sama tidak menyekat pergerakan anda. Dengan penggunaan yang betul dan rutin, Diastastasis Recti boleh dipulihkan. 

Beralih ke saiz yang lebih kecil setelah mula langsing. Anda boleh terus Middellyf Postpartum Belt sekarang walaupun sudah semakin langsing. Walau bagaimanapun, lebih baik beralih ke saiz yang lebih kecil untuk meraih mendapatkan manfaat sidebands yang lebih ketat. Middellyf Postpartum Belt ada dalam 4 saiz yang berbeza. Sangat disarankan untuk mengukur pinggang secara berkala dan track ukuran anda.

Bilakah boleh mula menggunakan Middellyf Postpartum Belt? Boleh mula menggunakan Middellyf Postpartum Belt setelah anda bersalin. Untuk mendapatkan manfaat maksimum, kami sarankan memakai sekurang-kurangnya 8 jam sehari.

Middellyf Postpartum Belt BUKAN MAGIC BELT. Sangat penting untuk mengekalkan gaya hidup sihat ketika berpantang bersama Middellyf Postpartum Belt. Ini bukan produk untuk menurunkan berat badan tetapi produk yang membantu anda merasa selesa ketika berpantang.

Tidak seperti korset biasa, Middellyf Postpartum Belt direka khas untuk Diastasis Recti. Ia dicipta untuk digunakan oleh wanita yang sedang berpantang dan baru bersalin samada secara vagina atau C-section. Struktur velcro di depannya lembut tetapi kukuh. Mesra penyusuan (breastfeeding friendly) dan anda boleh menggunakan Middellyf Postpartum Belt sepanjang hari tanpa merasa terkekang.

Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart