"Boleh saya pakai Middellyf Shaping Brief semasa bersenam?"

Middellyf Shaping Brief adalah BODY SHAPER yang memberikan ilusi bentuk badan yang lebih slim, meratakan perut dan menyerlah bentuk pinggang. Middellyf Shaping Brief tidak terlalu ketat jika dibandingkan dengan korset. Ini kerana fabrik Middellyf Shaping Brief adalah memeri dan breathable serta rekaannya tidak membataskan pergerakan pemakai.

Tetapi jika dibandingkan dengan pakaian harian, Middellyf Shaping Brief sememangnya lebih ketat. Ini wajar kerana tujuan Middellyf Shaping Brief adalah untuk meratakan bahagian perut. Oleh kerana Middellyf Shaping Brief sedikit ketat, memakainya ketika bersenam akan membakar lebih banyak kalori kerana tekanan yang meningkat pada badan.

Walau bagaimanapun, kami tidak mencadangkan anda memakainya ketika bersenam/berolahraga kerana ia boleh membahayakan lebih daripada memberi kebaikan. Ini kerana Middellyf Shaping Brief memampatkan perut. Bersenam meningkatkan kadar pernafasan, dan jika anda tidak dapat bernafas dengan berkesan, anda akan merasa letih lebih cepat daripada biasa.

Apabila bersenam dengan pernafasan yang kurang berkesan, senaman menjadi kurang produktif. Ini membuatkan sedikit sahaja kalori dapat dibakar. Not worth it. Semasa melakukan senaman yang intensif, badan memerlukan oksigen yang mencukupi. Tanpanya, anda boleh merasa pening dan lemah. Memakai Middellyf Shaping Brief adalah baik jika tidak berhasrat bersenam.

Tetapi kami tahu ada yang telahpun memakai Middellyf Shaping Brief ketika berjogging kerana membuatkan badan lebih cepat berpeluh. Terpulang pada kebijaksanaan masing-masing dalam menjaga diri.


Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart