Belum ada Middellyf Shaping Brief?

Getting in shape has always been a fanciful thought for many people. Antara yang paling biasa termasuklah menghabiskan berjam-jam di gym dan melakukan diet ketat.

Diet dan senaman adalah bagus malah sangat digalakkan kerana memiliki badan yang overweight memberi kesan negatif dalam jangka masa panjang.

Adakalanya anda memerlukan beberapa bulan sahaja lagi untuk sampai ke berat badan ideal tetapi anda perlu menghadiri satu majlis yang istimewa minggu hadapan. Alangkah bagusnya jika majlis tersebut ditangguh ke beberapa bulan akan datang supaya anda dapat menyarung pakaian terbaik anda.

Itulah sebabnya kenapa anda wajib ada Middellyf Shaping Brief, sekurang-kurangnya sehelai, untuk dipakai pada waktu-waktu penting dan istimewa.

Middellyf Shaping Brief dibuat dengan Spandex/Cotton yang merupakan bahan kukuh dan kuat yang enhances your natural beauty. Ia sangat effective dalam meratakan lemak-lemak berlebihan pada perut dan paha, mudah dipakai and totally discreet.

Ia juga sangat selesa dan boleh dipakai sepanjang hari (jika mahu) kerana ia bukanlah seperti korset yang mengubah dimensi badan dengan cara menekan bahagian-bahagian tertentu dengan kuat. Walau ia selesa, kami cadangkan pakai Middellyf Shaping Brief selama 8-12 jam sahaja.

Middellyf Shaping Brief dipakai di bawah pakaian. Ini akan membentuk hourglass curve pada pinggang yang menghilangkan "muffin top" and lebihan lemak di sisi pinggang.

Ia tidak akan menurunkan berat badan, tetapi memberikan imej kurus yang sementara (temporary). Sekurang-kurangnya ia mengurangkan beberapa inci ukuran perut dan pinggang so you can fit in your favourite jeans!

Our Middellyf Shaping Brief can be worn on a daily basis, walaupun ketika bersenam. Kebolehannya untuk menutup sisi "lemah" pada badan membantu menambahkan keyakinan diri.

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart