Kenapa setiap orang perlu GLOEI, walaupun lelaki.

Mesti pernah dengar orang suntik kolagen untuk besarkan bibir dan hilangkan kedut sekitar mata kan? Tapi berapa ramai yang tahu bahan yang menyebabkan kedut hilang dan bibir besar adalah kolagen?

Kolagen adalah protein yang paling banyak dan yang paling penting dalam badan. Itu bermaksud kolagen lebih penting dari sekadar kulit awet muda. Kolagen boleh ditemui di mana-mana bahagian badan. Ia serta sangat penting untuk kulit, tulang, sendi, tendon, dan sistem pencernaan.

Memandangkan kolagen ada pada setiap bahagian badan, ia dianggap sebagai "gam" that holds the body together. Secara ringkasnya, kolagen adalah bahagian penting dalam badan yang sangat kita perlukan. Tetapi ada satu masalah - seiring bertambahnya usia, penghasilan kolagen mula perlahan.

Kebiasaan gaya hidup yang buruk seperti merokok, makan terlalu banyak gula dan terkena terlalu banyak sinar matahari, boleh menurunkan tahap kolagen. Ketika tahap kolagen mulai menurun, tanda-tanda penuaan seperti sakit sendi, kulit kendur, garus halus di mata - menjadi lebih jelas. Badan kita lebih tahu berapa jumlah kolagen yang optimum yang diperlukan untuk kegunaan badan. Jadi, apa yang diperlukan adalah merangsang badan untuk menghasilkan kolagen secara semula jadi.

Gloei adalah produk untuk merangsang badan menghasilkan kolagen. Gloei tidak mengandungi kolagen tetapi bahan aktif yang diekstrak dari tumbuhan terpilih. Bahan aktif inilah yang akan merangsang badan menghasilkan kolagen baru. Oleh sebab itu, pengguna yang 'allergic' terhadap kolagen haiwan tidak perlu risau menggunakan Gloei.
Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart