Meremajakan Faraj

Kolagen paling banyak terdapat pada tulang, otot, kulit dan tendon. Tetapi ia juga terdapat di kawasan lain seperti FARAJ anda. Yes, that’s right, your vagina.

Apabila wanita meningkat umur atau mengalami perubahan hormon, tisu farajnya berubah. Tisu faraj menjadi lesu atau tidak merasa "ketat" lagi. Sebelum kita melakukan sebarang rawatan pada faraj, perlu kenal dahulu apa itu kolagen. Kolagen berfungsi sebagai asas yang kuat di BAWAH PERMUKAAN KULIT. Tidak kira samada di tangan, muka atau faraj, kolagen tersimpan DI BAWAH KULIT.

Ini bermakna, apabila kolagen dalam badan bertambah, otomatik kulit menjadi lebih baik (anjal). Jadi apa yang perlu diusahakan adalah MENAMBAHKAN KOLAGEN DALAM BADAN, bukan hanya menumpukan pada bahagian faraj sahaja. Apabila kolagen di bawah kulit berada dalam keadaan optimum, pasti kulit bahagian faraj juga jadi lebih baik.

Kolagen yang merosot membuatkan otot di dasar pelvis menjadi lemah. Ini boleh membuat orgasme sukar. Kelemahan otot-otot ini juga boleh menyebabkan peningkatan stress. Wanita yang mengalami kebocoran pundi kencing ketika tertawa, batuk atau bersenam, ini mungkin disebabkan oleh kehilangan/kekurangan kolagen.

Ada rawatan khas untuk menambahkan kolagen di bahagian faraj. Rawatan ini menggunakan frekuensi radio yang merangsang badan menghasilkan serat kolagen dan elastin yang lebih sihat. The keyword here is : MERANGSANG. Bermakna, badan manusia boleh menghasilkan kolagen sendiri tanpa perlu kolagen tambahan (kolagen haiwan).

Rawatan frekuensi radio tersebut meningkatkan aliran darah di kawasan terbabit lantas 'memaksa' kolagen dan elastin baru dibuat. Apabila kolagen dihasilkan semula, wanita akan mula merasa faraj lebih tegang dan kuat. Itulah kaedah yang GreenAard terapkan dalam GLOEI. Gloei tidak mengandungi sebarang kolagen haiwan. Gloei hanya terdiri dari protein dan ekstrak tumbuhan yang berupaya merangsang badan menghasilkan hyaluronic acid, elastin dan kolagen.

Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart