Kebaikan mengambil GLOEI semasa mengandung dan menyusu.

Ia menyokong keanjalan kulit.
Kulit yang sihat, terhidrat dan anjal akan membuatkan pengalaman sepanjang dan selepas kehamilan jadi lebih baik. Ramai pengguna Gloei memberitahu bahawa mereka mengalami pemulihan yang sangat cepat selepas kelahiran (berbanding kelahiran sebelumnya), dan ada yang mengatakan tidak ada tanda regangan pada kulit selepas kehamilan. Semua wanita berbeza, but you can't go wrong by boosting your natural collagen production.

Menguatkan sendi dan ligamen
Gloei menguatkan sendi dan ligamen untuk membantu badan memikul beban fizikal. Menguruskan bayi adalah kerja fizikal. Ramai ibu mengalami sakit leher, punggung, dan lengan setelah bersalin kerana kurangnya kolagen yang terbentuk semasa hamil. Gloei dapat membantu mengurangkan kesakitan dan kecederaan otot.

Memperbaiki kulit wajah
Kulit wajah boleh mengalami perubahan yang ketara sebelum, semasa dan selepas bersalin. Pigmentasi tambahan, jerawat, dan perubahan tekstur boleh berlaku dalam tempoh ini. Banyak rawatan dan produk muka tidak selamat semasa mengandung, jadi bagi mereka yang ingin menjaga kulit mereka dengan selamat, Gloei adalah pilihan yang sangat baik, insyallah.

Pertumbuhan rambut
Walaupun kehamilan boleh menyebabkan rambut tebal dan lebat bagi banyak wanita (kerana penurunan rambut yang lebih perlahan), keguguran rambut selepas bersalin boleh menjadi kejutan dan boleh terjadi beberapa bulan setelah bayi dilahirkan. Mengambil kolagen dapat mendorong pertumbuhan rambut baru dan rambut yang sihat dan kuat.
Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart