Bagaimana untuk menghilangkan lingkaran hitam di bawah mata.

Apabila usia meningkat, dark circles semakin jelas dan become a more permanent feature. Mengapa dark circle sangat sukar untuk dihilangkan? Perkara pertama yang perlu faham, kulit kawasan mata adalah dua pertiga lebih nipis daripada kulit di bahagian muka yang lain. Ini bermakna lebih mudah untuk melihat saluran darah melalui kulit di sekitar mata.

Jika kapilari mengembang, bawah mata anda akan kelihatan lebih gelap. Keletihan, terdedah kepada matahari yang berlebihan dan kurang air akan menyebabkan gelap di sekitar bawah mata. The good news is, terdapat penyelesaian yang boleh mencerahkan lingkaran gelap itu. Yang penting, jangan memberikan tekanan pada bahagian mata.

Elakkan dari scrub, atau menggosok sekitar mata ketika membersihkan muka atau membuang solekan. Penggunaan wet wipes untuk membuang solekan mata is a BIG NO! Gosokan di sekitarnya akan merosakkan kulit mata dan menyerlahkan pembentukan dark circle. Antara usaha yang boleh dibuat untuk mengurangkan dark circle adalah KOLAGEN.

Kolagen bukan sahaja akan meningkatkan keupayaan kulit untuk mengekalkan penghidratan secara keseluruhan, tetapi membantu kulit bawah mata kelihatan lebih tebal dan tona sekata. Dari sudut rawatan kosmetik, doktor mencadangkan pengambilan Retinol untuk merawat dark circle? Kenapa retinol? Retinol adalah gentler derivative of vitamin A. Vitamin A mengurangkan ekspresi metalloproteinase matriks dan turut merangsang sintesis kolagen.

Sebab itulah selain vitamin C, vitamin A (retinol) juga bagus untuk pembentukan kolagen. Jika anda sedang menggunakan krim retinol, jangan lupa ambil supplemen untuk tambah kolagen dalam badan sama.

GLOEI adalah produk khusus untuk meransang badan membentuk kolagen baru. Tiada sebarang kolagen haiwan/marin di dalamnya. Bahan-bahan dalam GLOEI adalah gabungan beberapa makanan yang membuatkan badan mensintesis kolagennya sendiri.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart