Adakah Gloei ubat jeragat?

Nampaknya ramai yang berminat nak cuba Gloei. Tapi, ada yang ingat Gloei adalah ubat jeragat.

Gloei bukan untuk hilangkan jeragat, jerawat mahupun dark circle.

Gloei replenish kolagen dalam badan. Hasilnya, jeragat makin lama makin pudar. Gloei tidak bertindak secara lansung memulihkan jeragat, tetapi kolagen yang optimum boleh membantu merawat masalah tersebut.

Di pusat rawatan kulit/kecantikan, mereka gunakan kaedah intense pulse light yang akan meransang penghasilan kolagen dan elastin. Bergantung pada how severe your jeragat is, maybe perlukan multiple treatments. Konsep inilah yang Gloei gunakan. Gloei TIDAK mengandungi kolagen tetapi meransang penghasilan kolagen badan. Gloei guna ekstrak chamomile and proanthocyanidines (juga dari tumbuhan) untuk tujuan ini.

Kulit manusia ada a few layer and certain jeragat can be so deep. Jadi perlukan lebih masa untuk dirawat. Tempoh pemulihan tak sama setiap orang.

"Macamana pula dengan dark circle bawah mata? Gloei boleh hilangkan?"

Dark circle selalu muncul kalau tak cukup tidur. Kenapa?

Apabila saluran darah di bawah mata menjadi lemah, dark circle akan muncul. Kehilangan kolagen di bawah mata juga menjadikan kulit lebih nipis, dan ini akan increase dark circle. Selain dari itu, genetik and makanan pun memainkan peranan.

Vitamin C and proanthocyanidines dalam Gloei akan meransang kolagen menyebabkan saluran darah di bawah mata jadi kuat dan meluas. Ini menjadikan dark circle pudar secara perlahan-lahan, insyallah.

Oh! By the way, Gloei BUKAN produk pemutih. Tetapi, Gloei boost production of Glutathione dalam badan. Glutathione adalah agen pencerah kulit semulajadi dan ia ada dalam badan. Kita sebenarnya tak perlu ambil Gluthathione tambahan pun.

 

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart