Tips dari GreenAard untuk dapatkan inchloss pinggang yang lebih ketara sebelum raya

Walaupun setiap menurunkan berat badan secara berbeza, kebanyakan orang mempunyai masalah yang sama iaitu lemak di kawasan perut. Menghilangkan lemak perut sukar bagi kebanyakan orang dan pada wanita, masalah ini lebih ketara. Selain menjadi hab lemak degil, lemak perut juga menimbulkan risiko besar kepada kesihatan. Tetapi anda tidak perlu risau, GreenArd berikan tips ini yang akan membantu menurunkan berat badan dengan lebih cepat!

Yang pertama, check kolesterol anda terlebih dahulu. Triglyceride yang tinggi boleh membuatkan badan susah untuk turun berat. Jika triglyceride tinggi DAN anda overweight, boleh cuba our Nutrijuice. 

Yang kedua, start minum banyak air kerana minum air adalah cara terbaik untuk menurunkan berat badan. Oh, ya. Jus buah dan minuman manis tidak termasuk dalam tips "minum banyak air". ok? Kenapa? Kerana gula kekal dalam badan untuk jangka masa yang lebih lama dan sukar untuk dikeluarkan. Jadi, tips ketiga adalah tolak semua makanan dan minuman manis.

Yang keempat, jangan lupa ambil protein kerana ia membantu mengekalkan rasa kenyang lebih lama. Protein mengambil masa untuk dihadam. Apabila makan cukup protein, keinginan untuk makan makanan lain berkurangan.

Yang kelima, kurangkan garam kerana garam melambatkan metabolisme. Metabolisme yang perlahan menyukarkan seseorang untuk menurunkan berat badan.

Yang terakhir, karbohidrat kompleks berkesan dan membantu menurunkan berat badan jika diambil dengan kuantiti yang betul. Tambahan pula, otak manusia lebih suka karbohidrat berbanding nutrien lain. Apabila otak "cukup makan", sistem badan yang lain terutamanya hormon dikawal dengan lebih baik.

Sebagai recap, ingat 6 point ini:
  • Check triglyceride (kolesterol)
  • Minum lebih banyak air
  • Stop makanan/minuman manis
  • Jangan skip protein
  • Kurangkan garam
  • Jangan skip karbohidrat
Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart