Lapar selepas ambik GC Plus?

 

.

Ada sesiapa yang berasa semakin lapar selepas ambil GC Plus?

Ok kami nak tanya, what are you eating to satisfy your hunger?
Sebab, increase appetite adalah rare case untuk pengguna GC Plus kerana objective GC Plus memang to suppress appetite.
Bila anda terasa lebih lapar selepas ambil GC Plus, ada banyak kemungkinan, tapi 2 faktor utama yang biasanya contribute to mana-mana hunger feeling are :

1. Badan kurang zat besi.
2. You satisfy your hunger with makanan yang tak diperlukan oleh badan.

Pengambilan makanan yang banyak zat besi akan mengurangkan hormon leptin dalam badan. Hormon leptin adalah hormon lapar. Bila zat besi kurang dlm badan, hormon leptin akan meningkat dan ini membuatan anda sentiasa rasa lapar.

Dalam keadaan lapar, otak akan bagi signal – LAPAR.
Otak takkan bagi signal apa yang perlu dimakan. Badan mungkin perlukan protein, atau CHO atau trace elements. Malangnya dalam keadaan lapar, kita tend to makan apa saja. Dan selalunya makanan itu tak diperlukan oleh badan pun (usually makan fast food/junk food). Disebabkan apa yang kita makan tu badan tak perlukan, maka badan akan sentiasa ask for more. Sebab itulah anda sentiasa rasa nak makan.

Dalam keadaan badan obese sekalipun, kalau anda makan proper amount of all elements, anda takkan rasa lapar dengan kerap. NEVER. That is a proven scientific research. Trace elemens yang cukup dalam badan akan membuatkan badan berfungsi dengan betul dan reduce body weights.

Another point, kadang-kadang kelaparan boleh disebabkan oleh organisma dalam badan alami perubahan dengan kehadiran GC Plus. They try to adapt. In this case you can take 6 capsules sekaligus.

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart