Kenapa GreenAard tak benarkan ambil GC PLUS bersama weight loss produk yang lain.


Ramai yang nak turunkan berat dengan cepat. Jalan mudah, makan 2-3 jenis weight loss supplement dengan harapan lebih cepat kurus.

ANDA SILAP! Dalam memahami penurusan berat badan, perlu ada ilmu tentang bagaimana mekanisme weight loss itu sendiri. GC PLUS umpamanya, telah melalui beberapa siri RnD sebelum dipasarkan.
The ingredients in GC PLUS have been tested in combination with one another.

Seperti kebanyakan makanan tambahan, GC PLUS boleh berinteraksi dengan bahan-bahan dalam produk weight loss yang lain. Pertembungan bahan-bahan yang mempunyai fungsi yang sama boleh menyebabkan lebih banyak mudarat dari manfaat. Apa jenis ubat, walaupun ubatan hospital tetap mempunyai risiko dan kebaikan.

Mengambil terlalu banyak ubat boleh menyebabkan ketagihan atau kesan sampingan. Ubat boleh menjadi racun jika diambil terlalu banyak dan boleh menjadi toksik jika diambil pada masa yang sama dengan ubat lain.
Begitu juga dengan produk weight loss. Bahan-bahan yang mempunyai fungsi weight loss yang sama yang bertembung dalam satu badan boleh menyebabkan overdose.

Perlu faham bahawa badan hanya boleh menyerap nutrien dalam kuantiti tertentu pada satu-satu masa. Selebihnya akan dibuang dari badan. Jadi, tak perlu ambil terlalu banyak supplemen weight loss. Tumpukan pada satu produk/brand sahaja. Samalah konsepnya dengan memakan cereals yang diperkaya (fortified cereal) untuk sarapan, kemudian makan energy bar pada waktu tengahari dan pasta yang diperkaya (enriched pasta) pada waktu malam. Kelihatannya seperti makan makanan yang berkhasiat. Tetapi, boleh jadi anda sudah melebihi pengambilan nutrien harian yang disyorkan.

"Kalau saya ambil GC PLUS at the same time makan Konjac, bagaimana?"

For your information, konjac BUKAN produk untuk menurunkan berat badan.

Konjac adalah dietary fiber (serat makanan). Dietary fiber adalah bahagian tumbuhan yang tidak dapat dicerna oleh badan. Kemampuan Konjac untuk menyerap begitu banyak air akan memberikan rasa kenyang apabila dimakan. Konsepnya sama seperti anda minum air yang banyak untuk merangsang rasa kenyang. Itu sahaja.

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart