Adakah manusia memerlukan pembersihan kolon


Jawapan kami, melainkan anda sedang bersiap untuk prosedur kolonoskopi. Jika tidak, not necessary. Sesetengah orang melakukannya detoks dengan kepercayaan bahawa proses itu menyingkirkan toksin berlebihan dari kolon yang terkumpul dari masa ke masa daripada makanan yang mereka makan.

Badan manusia didatangkan dengan mekanisme pembersihan untuk membuang toksik dari hati dan buah pinggang, secara semulajadi. Detoks kolon yang dilakukan untuk membuang toksin adalah amalan yang tidak perlu. Walau bagaimanapun, jika mahu melakukan detoks, ia tidak boleh dilakukan setiap hari. Cukup 1 kali seminggu. Ini kerana, hati adalah mesin detoksifikasi manusia. Menyahtoksik adalah sebahagian daripada tugasnya

Perkara yang boleh dilakukan untuk membantu badan menyingkirkan toksin adalah menjaga hati anda. Ini bermakna, kurangkan makanan bergula dan berlemak supaya hati tidak tertekan.

Selain dari itu, jangan makan berlebihan. Makan berlebihan boleh merosakkan hati dari semasa ke semasa. Makanan bergoreng dan minuman manis sukar diproses oleh hati. Terlalu banyak makan makanan ini membentuk lemak di hati (fatty liver).

Menurunkan berat badan, MUNGKIN boleh mengurangkan fatty liver dan reverse early liver damage. GC PLUS bukan produk untuk mengurangkan fatty liver, tetapi ia boleh membantu anda menurunkan berat badan.

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart