Hilangkan lemak di perut dengan realistik.

Ramai yang tertarik dengan iklan-iklan di internet yang mengaku ada cara untuk "membuang lemak perut". Jika anda salah seorang dari mereka, you're not alone. Ramai yang mencuba apa sahaja dan segala-galanya untuk mendapatkan perut yang rata.

But is there really a magic bullet - cara yang cepat dan mudah untuk menghilangkan lemak perut? In short, no. Tetapi ada cara untuk membuang lemak perut. GC PLUS tidak boleh membuatkan perut menjadi kempis. Malah, TIDAK ADA SATU PUN PRODUK KURUS yang boleh buatkan perut jadi flat.

GC Plus membantu anda mendapatkan berat badan yang ideal secara keseluruhan, bukan mensasarkan bahagian badan tertentu. Lemak tidak hilang dengan mudah. Jika anda makan pil kurus hari ini, dan lusa hilang 2kg, sorry itu bukan hilang lemak tetapi air.

Untuk hilangkan lemak perut, start simple. Beri tumpuan kepada mengubah atau memperbaiki hanya SATU perkara. Setelah berjaya mencapai objektif pertama, barulah beralih ke perkara seterusnya. Salah satu step yang selalu kami cadangkan adalah mengurangkan atau berhenti mengambil makanan/minuman bergula. Bukan sahaja soda, tetapi juga jus.

Separuh dari gula adalah fruktosa. Badan kita tidak membakar fruktosa. Sebaliknya fruktosa ditukar menjadi lemak, yang kebanyakannya tinggal di dalam perut. Tetapi itu tak bermakna perlu tolak gula 100%. Gula tidak akan menyebabkan kegemukan jika diambil dengan berpada-pada. The trouble with it is, gula menyebabkan badan menginginkan lebih banyak benda manis (crave more sweets). So, pilihan terbaik adalah jangan mulakan, nanti susah nak stop.

Cuba dulu kurangkan/berhenti pengambilan gula, you will see the difference. GC Plus merangsang otak menghasilkan serotonin. Serotonin adalah bahan kimia di otak yang memberikan rasa tenang. Apa bila badan dalam keadaan tenang, hormon kortisol akan disimpan, hormon lapar (Ghrelin) akan disimpan manakala perut kurang berasa lapar dan hormon kenyang dibebaskan (leptin). Hormon leptin yang banyak dalam badan membuatkan perut tidak merasa lapar dan keinginan melampau terhadap makanan manis juga menurun.
Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart