Perlu tahu kenapa mask bio cellulose akan mengubah kulit anda selamanya!

Pernah dengar bio-cellulose mask? Well, chances are anda pernah dengar atau pernah guna tetapi tak tahu apa beza bio-cellulose mask dengan mask yang lain. Boleh jadi anda merasa bio-cellulose is just another sheet mask in the market. NO. Bio-cellulose adalah bahan yang dihasilkan dari selulosa tumbuhan atau bakteria. Mask selain dari bio-cellulose dihasilkan dari pulpa. Harganya jauh lebih murah kerana kosnya rendah.

GreenAard Bio-Cellulose mahal? Ya, agak mahal. Tetapi tidak terlalu mahal. 
Kenapa harganya begitu?

Kerana GreenAard memilih untuk menghasilkan bio cellulose mask melalui kultur bakteria. Bakteria bio-cellulose bukanlah penemuan baru. Sudah digunakan bidang perubatan untuk merawat luka terbakar kerana bio-cellulose ada fungsi antibacterial effects.

"Rawat luka terbakar dengan bio cellulose? Kenapa?"

Kerana bio cellulose adalah penghalang yang hebat terhadap external irritants. This makes it great untuk pada kulit sensitif atau luka. Kerana fungsi antibacterial effects inilah, GreenAard memilih bacteria bio-cellulose untuk dijadikan mask. Kebanyakan bio cellulose mask di pasaran dalah dari plant cellulose. Kami gunakan bio-cellulose bacteria kerana keupayaannya untuk merawat kulit sensitif.

Jangan risau dengan word BACTERIA itu. Bacteria bio-cellulose kandungannya unik, biokompatibiliti, tidak toksik, dan antimikrob. Oleh kerana sifat-sifat unik inilah kos menghasilkan mask dari bacteria bio-cellulose secara beransur-ansur meningkat. Salah satu sifat unik bio-cellulose adalah seratnya halus dan menakung air. Umpama span, ia menyerap serum dengan sangat baik. Sifat fiber bio cellulose adalah halus, malah 1000 kali lebih halus dari rambut. Kehalusan serat bio-cellulose GreenAard membuatkan ia melekap rapat pada liang-liang kulit sehingga membolehkan serum di dalamnya diserap ke bahagian kulit paling dalam dengan lebih efisien.

GreenAard Bio-Cellulose Mask ditambah dengan serum yang mengandungi bahan-bahan untuk merawat kulit, terutamanya kulit kering. Kepada yang baru selesai rawatan laser pada wajah, cuba pakai GreenAard Bio Cellulose mask kerana boleh mempercepatkan pemulihan post-laser injuries. Jika anda ada masalah kulit, come and try our Bio-cellulose mask.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart