Kenapa regular customer BioMask GreenAard keep coming back?

Terima kasih kepada semua regular customer bio-cellulose masks GreenAard yang bertanyakan "Bila nak buat promo mask? Asyik Gloei je?"

Soalan begitu membuatkan kami merasa teruja, kerana itu bukti ada yang dah mula nampak kesan pemakaian bio-cellulose masks kami. Bio-cellulose bukan teknologi baru. Hospital dah lama guna bio-cellulose untuk merawat luka. Cuma untuk market mask, sejak beberapa tahun kebelakangan ini saja bio-cellulose menjadi popular. Kenapa agaknya? Dalam post ini, kami akan bawa anda untuk menyelami prinsip saintifik dan proses pembuatan bio-cellulose masks GreenAard.

Tidak seperti traditional sheet masks yang diperbuat daripada kapas atau kertas, masks GreenAard diperbuat dari bio-cellulose. Bio-cellulose adalah serat semulajadi yang dihasilkan melalui proses fermentasi menggunakan bakteria. Proses fermentasi ini menghasilkan serat yang sangat berliang dan fleksibel, sesuai dengan kulit muka. Serat bio-cellulose sangat halus, 100x lebih halus dari rambut.

Kunci kepada keberkesanan mask bio-cellulose terletak pada keupayaannya untuk melekap kuat pada kulit. Apabila mask diletakkan pada muka, serat bio-cellulose yang halus dapat melekap rapat pada liang kulit. Itu membuatkan bahan aktif dalam mask dapat menyerap ke liang kulit dengan sangat efisien.

Semasa proses pembuatan, bio-selulosa diselitkan dengan serum yang mengandungi kepekatan bahan aktif yang tinggi. Bahan aktif ini dapat masuk ke dalam kulit dengan sangat baik hanya apabila ia bergabung dengan bio-cellulose. Kenapa agaknya?

Dalam proses pembuatan bio-cellulose GreenAard, ada satu proses dipanggil oklusi. Proses ini membuatkan mask dapat menghasilkan suatu lekapan pada kulit yang meningkatkan suhu dan kelembapan kawasan kulit tersebut. Ini menggalakkan pori-pori terbuka dan membolehkan penyerapan bahan aktif yang lebih baik. So, kat sini dah boleh faham kenapa regular customer bio-cellulose mask GreenAard keep coming back? Because they have seen the results on the skin.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart