Bolehkan ambil il anti depressant dengan GC PLUS & GLOEI

GC PLUS

Yang pertama sekali, perlu fahami bahawa apa sahaja ubat-ubatan kimia yang diambil secara rutin, samada ubat anti-depressant atau perancang keluarga, ia akan menyebabkan metabolisme badan menjadi perlahan. Apabila metabolisme badan perlahan, pembinaan otot juga menjadi sangat perlahan dan ini mengakibatkan lemak dibakar dengan sangat perlahan juga.

 

GLOEI

Walaupun tak semua orang akan dapat kesan yang sama, tetapi anti-depressant boleh membuatkan kulit menjadi kering. Kekeringan ini akan membawa kepada penggelupasan kulit, kulit terdedah kepada backteria dan kemudian berpotensi menjadi acne.

Mengambil pil antidepresan boleh beri efek yang berbeza dengan cara yang berbeza juga. Bukan semua orang akan dapat kesan kulit kering atau acne, tetapi yang pasti SEMUA akan mengalami kesukaran untuk menurunkan berat badan.

Secara peribadi, GreenAard tidak menggalakkan mana-mana pesakit yang mengambil anti-depressant untuk menggunakan GC Plus tetapi anda boleh menggunakan Gloei sekiranya mahu. Ini kerana Gloei bukanlah supplement yang dikategorikan sebagai ubat-ubatan tradisional yang mungkin boleh mengganggu tindakbalas ubat anti-depressant. Gloei adalah supplement kategori makanan dan ianya selamat digunakan sebagai makanan tambahan. 

 

Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart