Macamana GLOEI boleh tambahkan kolagen badan tanpa ada kolagen haiwan di dalamnya?

Ramai yang skeptikal bila kami katakan GLOEI TIDAK mengandungi kolagen. Mereka beranggapan GLOEI adalah produk scam yang menjanjikan sesuatu yang tak masuk akal. Masih ramai yang beranggapan hanya kolagen saja yang boleh membantu merawat kulit dan menambah kolagen dalam badan.

Sebenarnya konsep yang GLOEI ketengahkan bukanlah konsep baru. Kebanyakan produk kesihatan juga menggunakan ekstrak tumbuhan, seperti produk weight loss dan produk kesihatan dalaman wanita. Jadi, apa salahnya kalau GLOEI mengggunakan konsep yang sama, betul tak? Jom kami tunjukkan secara sains, bagaimana cara GLOEI merangsang kolagen badan secara semula jadi.

Dalam Gloei ada bebeapa bahan aktif ekstrak dari tumbuhan, kami terangkan 6 daripadanya.

#1 Chamomile
Chamomile mengandungi antioksidan dan anti-radang seperti flavonoid dan bisabolol. Ini membantu mengurangkan keradangan pada kulit dan menggalakkan penyembuhan sel-sel kulit. Kulit menjadi lebih sihat dan dapat mengekalkan kekuatan dan keanjalannya.

#2 Madu
Madu mempunyai ciri antimikrob dan anti-radang yang membantu melawan jangkitan dan mengurangkan keradangan kulit. Khasiat dalam madu juga menyokong pengeluaran kolagen, membaiki kerosakan kulit, dan memberikan kulit yang lebih lembut, lembap dan berseri.

#3 Nanas
Nanas mengandungi enzim bromelain, yang mempunyai sifat pengelupasan semulajadi. Bromelain membantu membuang sel kulit mati, merangsang pertumbuhan semula sel kulit baru, dan meningkatkan penyerapan nutrien. Ini boleh meningkatkan pengeluaran kolagen dan memberikan kulit penampilan yang lebih cerah dan sihat.

#4 Delima
Delima kaya dengan polifenol dan asid ellagic. Antioksidan ini membantu melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas yang boleh merosakkan kolagen dan menyebabkan penuaan pramatang. Delima boleh meningkatkan pengeluaran kolagen, menegangkan kulit, dan memberikan kulit penampilan yang lebih segar, lebih berseri.

#5 Ekstrak Kacang Soya
Ekstrak kacang soya mengandungi isoflavon, yang merupakan sebatian fitokimia. Isoflavon membantu meningkatkan pengeluaran kolagen dan elastin dalam kulit, yang penting untuk mengekalkan keanjalan dan kelembutan kulit. Selain itu, ekstrak soya juga membantu mengurangkan kedutan dan garis halus, memberikan anda kulit yang lebih sihat dan kelihatan lebih muda.

#6 Lemon
Lemon kaya dengan vitamin C, yang penting untuk penghasilan kolagen.
Vitamin C membantu menegang dan melicinkan kulit, serta membantu melawan kerosakan radikal bebas. Ekstrak lemon juga mempunyai sifat pelunturan semulajadi yang boleh membantu mengurangkan jeragat dan mencerahkan kulit.

Jadi, macamana? Dah faham kenapa kami terapkan penggunaan ekstrak tumbuhan dalam GLOEI?
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart