Kenapa kopi dan kolagen tak NGAM

Kolagen adalah protein badan yang paling banyak. Ia terbentuk secara semua jadi. Maka, ianya boleh terhasil secara semula jadi tanpa perlu kolagen haiwan.

Kolagen berfungsi sebagai 'gam' yag melekatkan tulang, rawan, kulit, dan saluran darah bersama. Itulah yang menjadikan tisu badan dapat tumbuh, matang, dan bergerak. Kehadiran kolagen di bawah kulit mengelakkan kulit kendur dari masa ke masa. Sebagai seorang wanita yang tak lari dengan kecenderungan tentang penjagaan kulit, saya terlibat dengan mempelajari kolagen selama lebih dari satu dekad, makmal kami berusaha untuk develop kolagen yang dibuat di makmal dan bukannya sumber haiwan.

Saya telah bertanya kepada rakan lain yang berpengetahuan tentang kolagen tentang pendapat mereka tentang mencampurkan kolagen ke dalam kopi mereka, and I get some smirks. Kolagen hancur pada suhu melebihi suhu badan, mengubahnya menjadi gelatin biasa. Pada suhu yang tinggi dan ketika ditambahkan ke dalam kopi panas, struktur molekul kolagen mencair atau terurai, lalu menghilangkan keupayaannya.

Tambahan pula, kafein menghalang biosintesis kolagen (bergantung pada dos). Kafein menghalang aktiviti enzim yang membantu penghasilan kolagen badan. Kesimpulannya, kafein mengurangkan sintesis kolagen pada fibroblas kulit. Kepada yang memilih makanan tambahan berkolagen, harus menggunakan air sejuk. But bear in mind that sejumlah besar kolagen dari supplement akan melalui proses penccernaan yang panjang di dalam badan. Jumlah kolagen yang badan dapatkan mungkin sangat kecil daripada apa yang diambil.

Yang terbaik adalah mendapatkan kolagen dengan memakan BANYAK sayur-sayuran. Inilah method yang diterapkan di dalam GLOEI. GLOEI mengandungi pada esktrak tumbuhan sahaja. Bahan aktif tumbuhan yang merangsang kolagen telah diesktrak agar sintesis kolagen berlaku dengan cepat, secara semula jadi. Gloei tidak perlu dicampur air, hanya koyak sachet dan masukkan ke dalam mulut. Done!

 

Love, Diana Ishak.

Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart