Kebaikan mengambil GLOEI semasa mengandung dan menyusu.


Kulit yang sihat, terhidrat dan anjal akan membuatkan pengalaman sepanjang dan selepas kehamilan jadi lebih baik. Ramai pengguna Gloei memberitahu bahawa mereka mengalami pemulihan yang sangat cepat selepas kelahiran (berbanding kelahiran sebelumnya). Ada yang mengatakan tidak ada tanda regangan pada kulit yang obvious selepas kehamilan.

Ya, kami sangat maklum yang semua wanita berbeza, but you can't go wrong by boosting your natural collagen production. Gloei juga menguatkan sendi dan ligamen untuk membantu badan memikul beban fizikal. Menguruskan bayi adalah kerja fizikal.

Ramai ibu mengalami sakit leher, punggung, dan lengan setelah bersalin kerana kurangnya kolagen yang terbentuk semasa hamil. Kulit wajah boleh mengalami perubahan yang ketara sebelum, semasa dan selepas bersalin. Pigmentasi tambahan, jerawat, dan perubahan tekstur boleh berlaku dalam tempoh ini.

Banyak rawatan dan produk muka tidak selamat semasa mengandung. Bagi mereka yang ingin menjaga kulit mereka dengan selamat, Gloei adalah pilihan yang sangat baik, insyallah.

Walaupun kehamilan boleh menyebabkan rambut tebal dan lebat bagi banyak wanita, keguguran rambut selepas bersalin boleh menjadi kejutan. Beberapa bulan setelah bayi dilahirkan, rambut mula gugur dengan banyak akibat perubahan hormon. Kolagen dapat mendorong pertumbuhan rambut baru yang sihat dan kuat.

"Tapi, Gloei tak ada kolagen"

Betul. Gloei TIDAK MENGANDUNGI KOLAGEN. Tetapi, Gloei ada ekstrak bahan aktif yang merangsang badan anda menghasilkan kolagen dengan sendiri, tanpa bantuan kolagen haiwan.

"Kenapa tak guna kolagen haiwan?"

Makanan dari tumbuhan adalah pendekatan paling selamat dan paling sihat untuk kesihatan kulit. Kerana, tumbuhan mengandungi bioavailable kolagen yang boleh digunakan oleh tubuh dengan segera.

Selain daripada itu, tumbuhan kaya dengan vitamin C dan vitamin ini memainkan peranan utama dalam penghasilan pro-kolagen. Tumbuhan juga mengandungi klorofil, yang terkenal dengan sifat antioksidannya. Klorofil meningkatkan prekursor kepada kolagen dalam kulit.

Maka sebab itulah kami sangat yakin dengan konsep dan formula yang kami curahkan pada Gloei dapat membantu pengguna mendapatkan kulit yang lebih sihat.

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart