"Saya hamil. Produk GreenAard yang mana boleh saya ambil?"

Semasa mengandung, keperluan pengambilan makronutrien meningkat. Makronutrien adalah karbohidrat, protein, dan lemak. Walaupun ibu hamil boleh memenuhi keperluan ini melalui well-planned eating plan, some find it challenging kerana faktor morning sickness. Bagi ibu-ibu yang mengalami morning sickness yang teruk, pengambilan SUPPLEMENT menjadi keperluan. Kelompok yang mana perlukan supplement?

#1 Kelompok pertama
Apabila ujian darah menunjukkan kekurangan vitamin atau mineral. Kekurangan nutrien seperti folate dikaitkan dengan kecacatan kelahiran.

#2 Kelompok kedua
Jika kehamilan dicirikan oleh loya dan muntah yang teruk, ini akan menyebabkan berat badan menurun dan kehilangan nutrien.

#3 Kelompok ketiga
Wanita yang follow diet tertentu, contohnya vegetarian atau those yang allergy terhadap makanan tertentu. Kelompok ini terdedah kepada kekurangan mikronutrien.

#4 Kelompok keempat
Wanita hamil anak kembar perlu mikronutrien yang lebih tinggi. Perlu ambil makanan tambahan untuk memastikan pemakanan yang optimum.

Sekiranya keempat-empat kelompok tadi ingin mengambil supplement berasaskan herba, gunakan dengan BERHATI-HATI. Walaupun beberapa supplemen herba dapat membantu melegakan mual, mabuk dan muntah, some herbs boleh membahayakan ibu dan bayi.

Memandangkan tidak banyak kajian mengenai penggunaan suplemen herba oleh ibu hamil dan bagaimana suplemen tersebut boleh mempengaruhi kandungan, atas dasar itu GREENAARD selalu menasihatkan jika hamil, sila BERHENTI dari mengambil GC PLUS dan HERBA RAHSIA RIMBA.

The bottom line is, kehamilan adalah tentang perkembangan kandungan, oleh itu menjaga kandungan adalah tujuan utama. Walaupun supplement GREENAARD yang lain seperti Nutrijuice dan Gloei boleh diteruskan (kandungan 5 bulan ke atas), GC Plus dan Herba Rahsia Rimba dikhuatiri boleh menyebabkan kesan sampingan pada kandungan.

Yang penting, walaupun mengambil supplement, tidak bermaksud ia adalah pengganti makanan. SUPPLEMENT adalah makanan tambahan, bukan food replacement. Sekiranya ibu-ibu hamil ingin mencuba produk GREENAARD selain GC PLUS dan Herba Rahsia Rimba, sila whatsapp 012-7728976 untuk dapatkan free consultation dari kami.
Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart