Macamana cara GC PLUS bekerja.

GC Plus mengandungi asid hidroksisitrik (HCA) yang tinggi, yang merupakan bahan aktif untuk penurunan berat badan. Bolehlah kita katakan bahawa HCA adalah agen anti-obesiti. Pelbagai kajian in vivo tentang kesan anti-obesiti HCA telah dijalankan melalui pengawalan tahap serotonin dan pengambilan glukosa.
HCA juga membantu meningkatkan pengoksidaan lemak sambil mengurangkan lipogenesis de novo.

Penyelidikan saintifik menunjukkan HCA boleh menghilangkan 2 hingga 3 kali lebih banyak lemak berbanding dengan bersenam sahaja. GC Plus menghalang penghasilan lemak baru dalam badan. When the body is not making fat, it's burning fat. Bukan sahaja membantu penurunan berat badan, HCA juga menyekat selera makan yang melampau dengan cara meningkatkan tahap serotonin.

GC Plus bertindak sebagai dual fat buster. Pertama sekali, ia menyekat selera makan supaya anda kurang merasa lapar (atau mungkin lambat merasa lapar).
Kedua, ia menghalang lemak daripada disimpan dengan menukarkan lemak kepada glikogen sebagai sumebr tenaga yang akan digunakan oleh otot. Ok, mari kita gambarkan.

Apabila makanan masuk ke dalam badan, enzim dalam hati menukar semua glukosa dan karbohidrat menjadi lemak. Sel lemak menyerap lemak ini dan akhirnya sel lemak membengkak dan menjadi semakin besar. Lama-kelamaan membentuk perut yang buncit. Tetapi ketika GC Plus masuk ke dalam badan, HCA menyekat enzim hati lantas mencipta laluan baharu (pathway) yang memindahkan glukosa dan karbohidrat menjadi tenaga (glikogen) yang terus disimpan dalam otot.

By doing this, badan menghalang lemak baru daripada terbentuk dengan banyak. Pertambahan glikogen dalam otot menambahkan jisim otot. Pertambahan jisim otot mempercepatkan pembakaran lemak yang sedia ada. Dalam bahasa mudahnya, GC Plus mengganggu penukaran karbohidrat kepada lemak. Proses itu juga memberi isyarat kepada otak that your appetite is satisfied dan memberi rasa kenyang.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart