Kenapa ada mengkudu dalam GC Plus.

.

.

Buah mengkudu bukanlah buah-buahan biasa yang selalu dimakan. Selalunya buah mengkudu ni dicari kalau dah ditimpan sakit. Khasiatnya pelbagai, diakui oleh saintifik dan dah dipercayai oleh nenek moyang kita dari dulu lagi. Buah mengkudu boleh merawat kulit, memperbaiki fungsi buah pinggang, memperbaiki kitaran haid, dan mengurangkan sakit.
Boleh nampak tak kat mana 'ajaibnya' GC Plus bila ada pengguna kata kitaran haid teratur sejak ambil GC Plus, sakit gout hilang bila ambil GC Plus dan kencing lawas..? Nampak tak rahsianya ada kat mana?
.
GC Plus ada mengkudu.
Tapi, kami gunakan mengkudu bukan untuk tujuan di atas, sebaliknya untuk mengurangkan berat badan.
Mesti tak percaya buah mengkudu boleh turunkan berat badan, kan?
.
1. Buah mengkudu sangat tinggi antioksidan. Ia meransang metabolisme dan menjadikannya lebih mudah untuk bakar kalori dan menurunkan berat badan.

2. Buah mengkudu hasilkan asid nitrik sebaik sahaja ia dicerna. Asid ini terus sasarkan pada lemak untuk sumber tenaga, bukan pada otot. Sebab tu lah ada yang kata berat badan tak berubah tapi ada inch loss. Punca inch loss tu adalah mengkudu lah!
.
Cukuplah kami pecahkan 2 rahsia dulu.
Rahsia lain boss kami tak bagi pecahkan. Hehe.
.

Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart