10 Tanda GC PLUS sedang 'berkerja.

#1 Anda tidak lagi lapar sepanjang masa.
Ini kerana GC PLUS merangsang otak membebaskan serotonin. Serotonin memberikan rasa tenang dan kenyang serta melambatkan rasa lapar.

#2 Mood lebih baik.
Badan jadi lebih bertenaga, lebih dapat mengawal diri, kurang tertekan, dan kurang gelisah berbanding sebelumnya. Ini kerana berat badan yang semakin berkurangan boleh menyebabkan peningkatan kesejahteraan psikologi.

#3 Pakaian lebih sedap bila dipakai.
You may notice walaupun berat tidak berkurang dengan ketara tetapi baju-baju lama sudah boleh dipakai semula. Kerana, GC PLUS menambahkan jisim otot menjadikan badan lebih solid, tidak flabby.

#4 Merasa badan lebih padat.
Oleh kerana GC PLUS menambahkan jisim otot, walaupun berat tidak berubah, hakikatnya body fat telah berkurangan kerana jisim otot yang bertambah telah menggantikan ruang lemak yang hilang.

#5 Body measurements berubah.
Setiap 10 hari, ukur size pinggang anda. Ukuran pinggang yang mengecil bukan sahaja indicator lemak telah berkurangan, malah ada hubungan dengan penurunan tekanan darah, gula darah, dan kolesterol.

#6 Sakit yang kronik kini bertambah baik.
Penurunan berat badan dapat membantu mengurangkan rasa sakit, terutama di bahagian bawah badan yang menanggung berat badan, seperti kaki dan punggung.

#7 Lebih lawas.
GC PLUS membantu memperbaiki pergerakan usus. Kandungan sulfur yang tinggi di dalamnya melajukan pergerakan usus dan memperbaiki sistem penghadaman.

#8 Tekanan darah lebih baik.
Berat badan berlebihan boleh memberi kesan negatif pada tekanan darah, meningkatkan risiko strok dan serangan jantung. Apabila berat menurun, ia dapat mengurangkan tekanan pada jantung dan mula menormalkan tekanan darah.

#9 Kurang berdengkur.
Berdengkur ada kaitan dengan berat badan. Orang (terutama wanita) yang mempunyai sindrom metabolik (diabetes) lebih cenderung untuk berdengkur. Semakin kurang berat badan, semakin kurang berdengkur.

Wanita yang sedang menyusui (kurang dari 5 bulan) dan hamil DILARANG mengambil GC PLUS. Orang yang mempunyai penyakit Alzheimer, Dementia dan mengambil ubat kolesterol juga TIDAK BOLEH mengambil GC PLUS.

Yang mengambil ubat darah tinggi DILARANG mengambil GC PLUS kerana kandungan kalium dalam GC PLUS diketahui boleh mengganggu ubat-ubatan untuk tekanan darah tinggi.


Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart