Bolehkah guna Cleansing Gel GreenAard untuk remove makeup?

Jawapan kami, BOLEH JUGA. Tetapi! Ada tetapinya. Anda perlu faham yang Cleansing Gel dan Makeup Remover ada tujuan dan formulasi yang berbeza. Kesemua itu menyumbang kepada kecekapan yang berbeza dalam menghilangkan solekan.

Makeup Remover GreeAard direka untuk menanggalkan solekan waterproof atau long-lasting makeup. Jadi, bahan yang digunakan dalam Makeup Remover pastilah yang sangat berkesan dalam melarutkan solekan degil seperti maskara dan foundation. Sebaliknya, Cleansing Gel GreenAard mengandungi surfaktan lembut yang membantu menghilangkan kotoran dan minyak berlebihan daripada kulit. Walaupun boleh menanggalkan solekan, Cleansing Gel tidak begitu berkesan untuk menanggalkan solekan kalis air atau tebal.

Our makeup remover dirumus khusus untuk menyasarkan sisa solekan, kotoran dan impurities tanpa menanggalkan minyak semula jadi kulit. Kami letakkan emolien di dalamnya yang membantu menyihatkan kulit sambil menanggalkan solekan dengan berkesan. Cleansing Gel, walaupun membersihkan kulit, ia direka untuk pembersihan yang general. Our Cleansing Gel tidak mempunyai formulasi yang disasarkan untuk menangani sisa solekan yang degil.

Selain dari itu, Cleansing Gel mungkin perlukan bilasan kedua terutamanya jika tidak dibasuh dengan teliti atau jika solekan sangat degil. Makeup Remover, sekiranya solekan terlalu degil, mungkin meninggalkan sisa minimum sahaja pada kulit selepas digunakan (this is very unlikely). Jika kulit anda tiada masalah, tak perlu beli Cleansing Gel. Just go for Makeup Remover.
Diana Ishak
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart