Shapewear: Memisahkan Mitos daripada Realiti

Shapewear telah wujud selama berabad-abad, tetapi salah tanggapan mengenainya terus berterusan. Sesetengah orang percaya bahawa shapewear hanya untuk orang yang mempunyai jenis badan tertentu. Pada hakikatnya, shapewear adalah untuk sesiapa sahaja yang ingin enhance their natural curves. Satu mitos popular tentang shapewear ialah, ia hanya untuk orang yang mempunyai berat badan berlebihan. Yang kurus, tak perlu pakai.

Mitos itu TIDAK BENAR. Kenapa kami katakan tidak benar? Kerana shapewear tidak ada kena-mengena dengan berat badan! Entah dari mana datangnya kepercayaan bahawa shapewear boleh membakar lemak? Mereka yang percaya shapewear hanya sesuai untuk orang gemuk adalah orang yang sama menyebarkan fahaman bahawa shapewear boleh membakar lemak.

Hakikatnya, sesiapa sahaja boleh memakai shapewear kerana shapewear membantu menyerlahkan lengkuk pinggang dan memberikan sokongan. Shapewear bertujuan mempercantikkan penampilan disamping memberikan bentuk badan yang lebih kemas. Walau bagaimanapun, shapewear tidak boleh mengubah sepenuhnya bentuk atau saiz semula jadi badan.

"Apa maksudnya?"

Kerana shapewear seperti Middellyf Shaping Brief hanya membantu pemakai mendapat bentuk badan yang kemas secara sementara. Contoh, perut anda buncit. Untuk menyorokkan perut yang menggeleber, anda pakai Middellyf Shaping Brief. Apabila Middellyf Shaping Brief dilucutkan, bentuk badan anda akan kembali kepada asal.

Satu lagi tanggapan salah tentang shapewear ialah ia tidak selesa untuk dipakai. Look. Shapewear yang direka dengan cutting yang buruk dan fabrik yang salah pasti buatkan pemakai berasa tidak selesa. Middellyf Shaping Brief bukan produk yang dikeluarkan dari kilang pakaian. Shapewear kami dikeluarkan oleh medical healthcare manufacturer yang mana fabrik Middellyf Shaping Brief adalah medical grade. Ia telah menjalani testing supaya pemakai selesa memakainya untuk tempoh 8-10 jam.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart