KENAPA GREENAARD HASILKAN HERBA RAHSIA RIMBA.

Tujuan GreenAard produce HRR adalah lebih kepada untuk mereka yang mempunyai masalah irregular periods dan keputihan. Ini ketana, kebanyakkan pengguna GC Plus mengatakan period kembali regular dan keputihan berkurangan selepas mengambilnya.

Memandangkan fokus GC Plus adalah untuk weight loss, tak sampai hati rasanya bila ada yang spend RM90 semata-mata nak dapatkan benefit regular period tu sedangkan mereka tak overweight pun.

That's why GreenAard create satu produk khas untuk tujuan melancarkan period and mengurangkan keputihan, which is Herba Rahsia Rimba. Bahan-bahan dalam HRR diformulasikan untuk dua perkara tersebut.

Walaupun Herba Rahsia Rimba membantu memperbaik sex drive, sengaja kami tidak menfokuskan ke arah itu. Bagi kami jika hormon seimbang, haid lancar, tiada keputihan, insyallah sex life akan baik dengan sendirinya.

Walau bagaimanapun dalam HRR memang ada bahan to improve sex life, cuma bahan-bahan itu lebih kepada kesihatan dalaman wanita. Orang-orang kita sahaja yang suka highlite tentang sex semata-mata apabila mempromosikan produk-produk herba.

Contoh yang selalu dihighlitekan - PRODUK X BOLEH MENGETATKAN FARAJ.

Some people percaya faraj menjadi longgar selepas bersalin. That's not actually true, though. Faraj wanita bersifat elastik. Ia boleh support benda yang masuk (penis) dan benda yang keluar (anak). Tetapi, faraj akan kembali ke bentuk asal.

Tidak dinafikan faraj boleh longgar sedikit bila bersalin berkali-kali tetapi ia tidak akan lose its stretch permanently. "Faraj longgar" adalah mitos untuk membuatkan wanita menjadi insecure.

Orang tua-tua gunakan istilah "faraj longgar" untuk mengelakkan perempuan bertukar-tukar pasangan. Itu saja. But today, sadly, ia dijadikan satu piawai kesempurnaan seorang wanita pula. Apa yang lebih mengarut apabila perkataan "faraj longgar" dijadikan modal menakut-nakutkan wanita bakal ditinggalkan suami.

Look, it's natural faraj berubah sedikit selepas bersalin, tetapi after a few days ia akan patah balik ke bentuk asal. Kepada yang terasa faraj sedikit longgar, HHR membantu mengurangkan longgar, tetapi exercise 'kemut and lepas' lebih membantu.

Bagaimana HRR membantu mengetatkan faraj?

Jawapannya: Plant fats (asid lemak tumbuhan) seperti palmitoleic, linoleic, oleic, dan palmitic.

Plant fats membantu peredaran darah which is good for your sex drive. Asid lemak ini membantu mengatasi kekeringan faraj dan meningkatkan aliran darah disekitar faraj, lantas menjadikan bibir faraj kembali tegang.
Diana Ishak
Read more
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart